Tuesday, May 18, 2010

~~mEnCinTaImU....~~

arini aku ade baca satu novel ni....
tajuknyew : mencintaimu.....
sgt menyentuh perasaan aku....
riwayatnye sgt terseksa....
dia ibarat mawar yang berduri...
cantik untuk ditayang tetapi perit untuk dirasa....
dari awal perkahwinan dan hingga ke akhir nye dia tdk bhagia...
adakah mencintaimu itu mjd satu kesalahan???
dia tdk mampu mpertahankn cinta nya seorg dri...
dia mdambakn kata2 cinta drpd suaminya...
tetapi tdk pernah didengari walaupn hakikatnya suami nya itu mencintainya...

hidupnya derita....
takdir mengubah segala2nya...
harap panas hingga ke petang rupanya ribut di tengahari...
dia sudah tdk mampu lg....
bebanan perasaan yg tidak pernah hilang...
dia nekad.....
manusia perlukan perubahan...
akhirnya dia terkulai layu...

jika suaminya melafazkan kta2 azimat....
hidupnya tdk akn begini...
dia tdk akn sekecewa dan seksa sebegini....
mengapa kebisuan mu yg ku dpt apbl aku memerlukan pujuk rayu mu???
aku hnya mahu kau mhlgku tapi.........



1 comments:

dada_112 said...

aku menangis mbaca riwayat nya...
kesudahan yang menyedihkan....

Post a Comment